przetwarzanie danych
Lokale Weselne
Kontakt z Portalem
881 501 603
Wyszukiwarka Logowanie

LOGOWANIE

 

Dodawać ogłoszenia mogą tylko użytkownicy zarejestrowani w Portalu LokaleWeselne.pl – rejestracja w Portalu zajmie Ci mniej niż minutę, ponieważ potrzebne są jedynie login, hasło i adres e-mail.

 

Na adres e-mail, który podasz podczas rejestracji, zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywującym. Wystarczy, że klikniesz w ten link, aby aktywować konto, i już możesz zalogować się i dodawać ogłoszenia!

 

 

DODAWANIE OGŁOSZENIA

 

Zalogowani użytkownicy mogą korzystać z opcji „Dodaj ogłoszenie”, która znajduje się w prawym górnym rogu serwisu. Proces dodawania ogłoszenia podzieliliśmy na cztery szybkie etapy:

 

 

Etap 1. Wybierz rodzaj ogłoszenia

W pierwszym kroku możesz zapoznać się z czytelnym zestawieniem szczegółowych informacji o rodzajach ogłoszeń i porównać je ze sobą. Wybierz jeden z rodzajów (darmowe, Premium, Premium VIP lub Premium VIP Slider) oraz określ czas emisji ogłoszenia, w którym chcesz, aby było wyświetlane (30, 90, 180 lub 360 dni).

Uwaga, w przypadku ogłoszeń darmowych okres emisji zawsze wynosi 90 dni.

 

 

Etap 2. Dane lokalu

W tym kroku uzupełnij następujące pola:

  • Wybór kategorii – wybierz jedną z czterech kategorii, do której najbardziej pasuje Twój lokal:
    Sale i domy weselne; Dworki i pałace na ślub i wesele; Restauracje i hotele na wesele; Zajazdy, kluby, inne oryginalne.

    Uwaga, jeśli w poprzednim kroku wybrałeś rodzaj darmowe, możesz dodać tylko po jednym ogłoszeniu w każdej kategorii. To ograniczenie nie dotyczy ogłoszeń Premium – w ich przypadku możesz dodać tyle ogłoszeń, ile chcesz w ramach jednej kategorii :)

  • Zdjęcia – ogłoszenia ze zdjęciami są 3 razy częściej oglądane niż te bez – dlatego stworzyliśmy specjalną sekcję "Zdjęcia", abyś mógł dodać nie tylko fotografie, ale także linki do Twoich filmów! Zwiększ atrakcyjność swojej oferty i przyciągnij więcej klientów:

    ---> Dodaj najlepsze zdjęcia swojego lokalu. Do ogłoszeń darmowych możesz przypisać jedno zdjęcie, a do ogłoszeń Premium nawet 10.

    Maksymalna waga pliku zdjęcia to 2MB. Obsługiwane formaty plików: jpg, gif, png.
    Jeżeli dodajesz ogłoszenie Premium, po załadowaniu zdjęć możesz zmieniać ich kolejność na zasadzie "przeciągnij i upuść". Pierwsze zdjęcie jest zdjęciem głównym ogłoszenia. Jeśli chcesz zmienić kadrowanie zdjęcia, możesz skorzystać z opcji edycji – kliknij w ikonkę ołówka, która znajduje się w prawym górnym rogu każdego zdjęcia.

    ---> Wklej link do filmu YouTube. Możesz zamieścić aż 3 swoje filmiki – zachęć pary młode prezentacją Twojego lokalu niemal "na żywo"!

  • Dane ogłoszeniodawcy – wypełnij poszczególne pola formularza, aby zainteresowani Twoją ofertą mogli łatwo się z 
    Tobą skontaktować.

    Pola „Telefon”, „E-mail”, „Województwo”, „Miejscowość” oraz "Ulica i numer" są obowiązkowe. Najpierw wybierz województwo, a następnie wpisz pierwsze litery nazwy miasta – pojawi się wtedy lista z podpowiedziami, z której możesz szybko wybrać właściwą miejscowość!

 

Etap 3. Dane ogłoszenia

W tym kroku podaj następujące informacje:

  • Treść ogłoszenia – wpisz tytuł oraz treść ogłoszenia. W tytule staraj się unikać nazw miast czy województw, ponieważ te informacje są zawsze automatycznie dodawane na końcu tytułu.

    W ogłoszeniu darmowym długość treści ogłoszenia może wynieść maksymalnie 300 znaków. W ogłoszeniach Premium nie ma tego limitu.

  • Przykładowe menu – w tym osobnym polu możesz zaprezentować przykładowe menu, jakie proponujesz swoim klientom – Twoja oferta stanie się przejrzysta i bardziej zachęcająca!

    W ogłoszeniu darmowym długość przykładowego menu może wynieść maksymalnie 300 znaków. W ogłoszeniach Premium nie ma tego limitu.

  • Pakiety cenowe – wzmocnij swoją ofertę i podaj szczegóły, które zachęcą pary młode do skorzystania właśnie z niej!

    Wypełnij pola, starając się podać jak najbardziej precyzyjne informacje, takie jak: cena za osobę, liczba miejsc na sali, opis oferty oraz opcje dodatkowe.

    Jeżeli oferujesz swoim klientom także nocleg, we wskazanym polu wpisz liczbę miejsc noclegowych. Jeżeli nie dysponujesz miejscami do spania, pozostaw to pole puste.

    Wypełniane pól jest dobrowolne – jeśli któregoś nie uzupełnisz, to po prostu nie pojawi się w Twojej ofercie. Pamiętaj jednak, że podstawą pakietu cenowego jest cena, więc jeśli jej nie wpiszesz, to Twój pakiet w ogóle się nie wyświetli!

    Do ogłoszenia darmowego możesz przypisać jeden pakiet cenowy, a do ogłoszeń Premium nawet 3.

    Nazwa pierwszego pakietu – Pakiet Standard – jest stała, natomiast nazwy następnych pakietów możesz wpisać dowolnie.

    Informacje z Pakietu Standard podawane są jako główne dla danego ogłoszenia. Ceną wyświetlaną przy Twoim ogłoszeniu będzie więc zawsze cena podana w ramach Pakietu Standard, nawet jeśli dodajesz więcej pakietów.

  • Tagi – aby użytkownicy Portalu mogli szybciej znaleźć Twoje ogłoszenie, przypisz do niego odpowiednie tagi (słowa kluczowe). Jeśli dodajesz darmowe ogłoszenie, wybierz z proponowanych 3 tagi. W przypadku ogłoszeń Premium, Premium VIP oraz Premium VIP Slider możesz wskazać maksymalnie 5 tagów.

 

Etap 4. Zasięg ogłoszenia

 W tym kroku określ ostatnie informacje związane z obszarem Twojego działania i wystaw swoje ogłoszenie.

  • Zasięg usługi – aby użytkownicy Portalu mogli szybciej znaleźć Twoje ogłoszenie, przypisz do niego odpowiednie województwa i miasta, określające zasięg Twojej działalności.

    Do ogłoszenia darmowego możesz przypisać 5 miast w ramach 1 województwa.
    Do ogłoszenia Premium możesz przypisać 10 miast w ramach 1 województwa.
    Natomiast do ogłoszeń Premium VIP i Premium VIP Slider – 30 miast w ramach 3 województw.

    Aby określić zasięg swojego ogłoszenia, wybierz z listy województwo, a następnie wpisz pierwsze litery nazwy miasta – pojawi się wtedy lista z podpowiedziami, z której możesz szybko wybrać właściwą miejscowość! Następnie kliknij "Dodaj". Aby dodać kolejne miasta, powtórz tę czynność.

 

 

PUBLIKOWANIE OGŁOSZENIA 


W 4. etapie dodawania ogłoszenia łatwo je opublikujesz. Pamiętaj o sprawdzeniu, czy wszystko się zgadza:

 

  • Przed dodaniem ogłoszenia zapoznaj się z Regulaminem PortaluPolityką prywatności oraz Pouczeniem o odstąpieniu od umowy, a następnie zaznacz checkbox „Zapoznałem się z regulaminem,...”.

  • Sprawdź w Podsumowaniu, czy zgadzają się wszystkie wybrane przez Ciebie opcje.

  • Zanim opublikujesz swoje ogłoszenie, warto skorzystać także z opcji „Podgląd ogłoszenia” – po kliknięciu w ten przycisk pojawi się okno z podglądem, w którym możesz zobaczyć, jak będzie prezentować się Twoja oferta.

  • Po wykonaniu tych czynności możesz opublikować ogłoszenie, klikając w przycisk "Wystaw ogłoszenie", jeśli publikujesz ogłoszenie darmowe, lub "Zapłać" – jeśli publikujesz ogłoszenie Premium, Premium VIP lub Premium VIP Slider.

 

 

PŁATNOŚCI ZA OGŁOSZENIA

 

W momencie, gdy wystawiasz jedno z ogłoszeń Premium lub wyróżniasz czy przedłużasz swoje ogłoszenie, przechodzisz na stronę płatności – możesz jej dokonać na 2 sposoby:

  • Korzystając z zalecanych płatności on-line (PayU) – wybierz rodzaj ogłoszenia / typ wyróżnienia i czas trwania emisji, a następnie opłać ogłoszenie, korzystając z szybkiej płatności PayU.

    Pamiętaj, jeśli potrzebujesz fakturę, zaznacz checkbox "Chcę fakturę VAT" (faktury są wystawiane z końcem każdego miesiąca).

Po dokonaniu płatności ogłoszenie automatycznie zostanie aktywowane i pojawi się w zakładce "Moje ogłoszenia" w Twoim profilu użytkownika. Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie dodania / wyróżnienia lub przedłużenia ogłoszenia oraz potwierdzenie płatności.

 

Jeżeli masz już jakieś środki na swoim koncie użytkownika, wtedy kwota do zapłaty za ogłoszenie zostanie pomniejszona o ich liczbę.

  • Wykonując tradycyjny przelew – w tym przypadku po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w Twoim profilu pojawią się zakupione środki (nazywane w profilu "kredytami", gdzie 1 kredyt = 1 złotówka).
    Na swój adres e-mail otrzymasz także powiadomienie o ich przypisaniu do Twojego konta użytkownika.

    Dane do przelewu tradycyjnego:
    – w tytule przelewu podaj: nazwę Portalu, swój login użytkownika oraz rodzaj wystawianego ogłoszenia i czas emisji (np. "Lokaleweselne.pl, Kowalski, Premium 90 dni")
    – nr konta: mBank 49 1140 2004 0000 3102 5010 5202
    – właściciel konta bankowego: IT SERVICES

    Pamiętaj, jeśli potrzebujesz fakturę, dopisz na końcu tytułu przelewu "faktura VAT" (faktury są wystawiane z końcem każdego miesiąca).

 

Po przypisaniu środków do Twojego konta możesz wystawić ogłoszenie.

 

Uwaga, jeżeli masz już jakieś środki (inaczej kredyty) na swoim koncie użytkownika, wówczas w tytule przelewu podaj nazwę Portalu, swój login oraz liczbę kredytów, jaka brakuje Ci do wystawienia ogłoszenia (np. "Lokaleweselne.pl, Kowalski, 25 kredytów").

 

 

ZARZĄDZANIE OGŁOSZENIAMI

 

Aby zarządzać wcześniej dodanymi ogłoszeniami, zaloguj się w Portalu i kliknij „Mój profil” w prawym górnym rogu serwisu.
Otworzy się strona główna Twojego profilu oraz kilka przydatnych podstron, dzięki którym będziesz mógł sprawnie zarządzać swoimi ogłoszeniami:

  • Strona główna profilu użytkownika – tutaj znajduje się podsumowanie wszystkich najważniejszych kwestii związanych z Twoimi ogłoszeniami, jak ich liczba, liczba ich wyświetleń czy opinii, pozostały czas emisji najszybciej kończących się ogłoszeń itd.

  • Profil – wypełnij poszczególne pola formularza (dane „Imię” i „Nazwisko” nie są wyświetlane w serwisie). Warto również wypełnić rubrykę „Informacje o firmie” – ta treść będzie dołączana do każdego Twojego ogłoszenia w serwisie. W tym miejscu możesz także zmienić swoje hasło dostępu.

  • Dodaj ogłoszenie – kliknij, aby dodać nowe ogłoszenie – strona przeniesie Cię do etapu 1. "Wybierz rodzaj ogłoszenia".

  • Moje ogłoszenia – ten dział zawiera informacje o wszystkich Twoich ogłoszeniach. Wiele opcji sortowania oraz podział na ogłoszenia bieżące, wygasłe i wszystkie pomoże Ci sprawnie i szybko nimi zarządzać.

    W tym miejscu możesz swobodnie edytować wszystkie zagadnienia związane z poszczególnymi ogłoszeniami – masz do dyspozycji praktyczne funkcje:


Wyróżnij – jeżeli Twoje ogłoszenie jest darmowe, możesz je w dowolnym momencie wyróżnić (na Premium, Premium VIP lub Premium VIP Slider). Natomiast, jeśli Twoje ogłoszenie jest już wyróżnione, możesz w każdej chwili zmienić rodzaj jego wyróżnienia na wyższy poziom (ogłoszenie Premium VIP Slider jest już najwyższym, a więc nie można zmienić jego wyróżnienia). Pamiętaj, że zmiana wyróżnienia nie przedłuża ogłoszenia!

Uzupełnij kalendarz – kalendarz pozwala parom młodym zobaczyć, kiedy w danej ofercie są jeszcze wolne terminy, i tym samym zaoszczędza Wasz czas.

Jeśli chcesz udostępnić potencjalnym klientom swój harmonogram, wprowadź do kalendarza odpowiednie dane. Kliknij w "Uzupełnij kalendarz", a następnie w konkretną datę w aktualnym miesiącu, który się pojawi (kalendarz możesz dowolnie przewijać). W oknie ustawiania statusu dla wybranej daty wybierz jedną z opcji: wolny, zarezerwowany albo zajęty. Możesz także przypisać notatkę dla tego dnia – jedną widoczną dla użytkowników Portalu oraz drugą dla siebie (której użytkownicy nie będą widzieć).

Co więcej, gdy w Twoim kalendarzu znajdą się wolne terminy w okresie 30 dni od dzisiejszej daty (pod uwagę brane są soboty i niedziele), przy Twoim ogłoszeniu automatycznie pojawi się ikonka „Last Minute”, która dodatkowo je wyróżni!

Zasięg ogłoszenia* – jeżeli zasięg Twojej usługi wykracza poza województwo bazowe, a chcesz, aby użytkownicy Portalu mogli Cię szybciej wyszukać, nie musisz dodawać osobnych ogłoszeń! Wystarczy, że zwiększysz zasięg tego samego ogłoszenia, klikając w "Edytuj". // patrz w Zwiększanie zasięgu ogłoszenia poniżej //

Edytuj – tutaj masz możliwość wprowadzania zmian w opcjach i treściach, jakie dotychczas dodałeś. Edycja ogłoszenia obejmuje wszystkie kroki dodawania ogłoszenia, od Twoich danych, przez ofertę i pakiety cenowe, po zasięg i zdjęcia.

Usuń – jeśli klikniesz w ikonkę kosza na śmieci, całkowicie usuniesz swoje ogłoszenie z Portalu – nie ma możliwości cofnięcia tej czynności.

Przedłuż ogłoszenie – dla Twojej wygody, na dwa tygodnie przed datą wygaśnięcia danego ogłoszenia, w Twoim profilu aktywuje się opcja „Przedłuż ogłoszenie”. Dodatkowo na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymasz przypomnienie o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ogłoszenia.

Jeżeli nie przedłużysz ogłoszenia, trafi ono do ogłoszeń „Wygasłych” w Twoim profilu, ale nie będzie widoczne dla innych użytkowników. Ogłoszenie może mieć status „Wygasłe” przez maksymalnie 30 dni – w tym czasie możesz je w każdym momencie na nowo aktywować. Natomiast po upływie wspomnianych 30 dni ogłoszenie jest całkowicie usuwane z Portalu i nie można go już odzyskać.

  • Opinie – w tym miejscu znajdziesz wszystkie opinie na temat Twoich usług, które pojawiły się pod Twoimi ogłoszeniami. Użytkownicy mogą wystawiać opinie oraz określać wysokość oceny – od jednej gwiazdki (bardzo słaby) do pięciu gwiazdek (bardzo dobry).

    Opinie z jedną lub dwiema gwiazdkami przypisywane są do opinii „negatywnych”.
    Opinie z trzema gwiazdkami trafiają do opinii „neutralnych”.
    Opinie z czterema lub pięcioma gwiazdkami pojawiają się wśród opinii „pozytywnych”.

    Wszystkie wystawione opinie możesz komentować, odpowiadając tym samym opiniodawcy. Raz dodany komentarz możesz w każdej chwili edytować.

    Wartą uwagi opcją jest także „Poproś o wystawienie opinii” – po prostu podaj adres e-mail swojego klienta, a my wyślemy do niego prośbę o wystawienie opinii na temat danej usługi w Twoim imieniu. To o tyle przydatne, że klienci nieraz zapominają o podzieleniu się swoją opinią po skorzystaniu z usługi. Ta opcja jest więc świetnym sposobem na zyskanie pozytywnych ocen!

  • Historia transakcji – w tym dziale znajduje się podsumowanie wszystkich Twoich transakcji w ramach Portalu LokaleWeselne.pl – zarówno kupowania, jak i wydawania kredytów na wyróżnianie ogłoszeń lub zwiększanie ich zasięgu.

 

 

KOLEJNOŚĆ WYŚWIETLANIA OGŁOSZEŃ - co zrobić, żeby być jak najwyżej!

 

Większość szukających usługi użytkowników Portalu z reguły wybiera jedne z początkowych ogłoszeń, dlatego też stworzyliśmy uczciwą formę zróżnicowania ogłoszeń oraz kolejności ich wyświetlania. Do wyboru masz cztery rodzaje ogłoszeń:

  • darmowe
  • Premium
  • Premium VIP
  • Premium VIP Slider

 

Zawsze na samym początku będą wyświetlane ogłoszenia Premium VIP Slider, następnie Premium VIP, po nich ogłoszenia Premium, a po wszystkich ogłoszeniach wyróżnionych wyświetlane są ogłoszenia darmowe.
Dodatkowo, zaletą ogłoszeń Premium VIP Slider jest to, że jednocześnie są wyświetlane naprzemiennie w losowy sposób w rotacyjnej zmieniarce na stronie głównej – tym większą przykuwają do siebie uwagę użytkowników Portalu!


Wszystkie ogłoszenia w ramach danego rodzaju (Premium VIP Slider, Premium VIP, Premium, darmowe) wyświetlane są chronologicznie, tzn. o ich kolejności decyduje data dodania ogłoszenia. Dzięki takiemu rozwiązaniu można w uczciwy sposób wpływać na miejsce, w którym wyświetla się Twoje ogłoszenie.

 

 

*ZWIĘKSZANIE ZASIĘGU OGŁOSZENIA

 

Aby Twoje ogłoszenie Premium pojawiało się w ramach kilku województw, nie musisz go dodawać osobno dla każdego województwa – wystarczy, że użyjesz praktycznej funkcji „Zasięg ogłoszenia”.


Ekonomicznie rzecz biorąc, warto skorzystać z tego rozwiązania, ponieważ dopłata za kolejne województwa jest niższa niż dodanie osobnego ogłoszenia i wynosi tylko jedną czwartą wartości dodanego ogłoszenia!

Do każdego województwa możesz także przypisać do 10 miast – dzięki temu użytkownicy będą mogli łatwiej dotrzeć do Twojej oferty.

 

 

RANKING OFERTA MIESIĄCA

 

Dla wzmocnienia atrakcyjności Twoich ofert prowadzimy także comiesięczny ranking. Oferta miesiąca to ogłoszenie w ramach Portalu LokaleWeselne.pl, które miało najwięcej pozytywnych opinii w minionym miesiącu (tj. w minionych 30 dniach). Jeżeli istnieje kilka ogłoszeń, które mają taką samą liczbę pozytywnych opinii, wtedy wyświetlane są naprzemiennie. W rankingu uczestniczą tylko ogłoszenia Premium.